vrijdag 20 september 2013

Deze week leerden we het liedje: 'Worteltje gezond'

En krak, krokant een worteltje gezond.
En smik en smak, 't is lekker in je mond.

Dit is een lange reep chocola,
dit zijn de tanden van tante Viola.

En krak, krokant een worteltje gezond.
En smik en smak, 't is lekker in je mond.

Dit is een mand vol lekker fruit,
ik ben ok en lach heel luid.

Dit is een lange reep chocola,
dit zijn de tanden van tante Viola.

Dit is een mand vol lekker fruit,
ik ben ok en lach heel luid.

Een krak, krokant een worteltje gezond.
En smik en smak, 't is lekker in je mond.

Dit is een vettig pakje friet
en wie dit is ik weet het niet!

Dit is een lange reep chocola,
dit zijn de tanden van tante Viola.

Dit is een mand vol lekker fruit,
ik ben ok en lach heel luid.

Dit is een vettig pakje friet
en wie dit is ik weet het niet!

En krak, krokant een worteltje gezond.
En smik en smak, 't is lekker in je mond.

Dit is melk zo wit als sneeuw,
kijk zo sterk als koning leeuw.

Dit is een lange reep chocola,
dit zijn de tanden van tante Viola.

Dit is een mand vol lekker fruit,
ik ben ok en lach heel luid.

Hier is een vettig pakje friet
en wie dit is ik weet het niet!

Dit is melk zo wit als sneeuw,
kijk zo sterk als koning leeuw.


En krak, krokant een worteltje gezond.
En smik en smak, 't is lekker in je mond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten